Re: [ITPOLITIK] Må man linke til alt?

Hanne Munkholm <sslug@sslug> writes:

> Er det så osse ulovligt, hvis jeg i dag linker til Jens Hansens
> hjemmeside fordi han har en fed hjemmeside med hans dagbog og billeder
> af hans hund :-)

Sålænge dit link ikke viser at din hensigt er at linke til Jens
Hansens mp3-samling og der er en god grund til at din hensigt ikke
skulle være dette, burde du være på sikker grund.

Jeg tror ikke at svaret vil være at man må linke til alt. Med tiden
tror jeg at man vil få en retspraksis der kræver et passende bevis for
hensigten. Spørgsmålet er bare hvormange der vil blive "uskyldigt"
dømt inden.

--
  GNU sutter vel i det hele taget på mange måder når man først er
  holdt op med at falde i svime over at det er frit. Synd vi ikke

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]