Re: [ITPOLITIK] Altavista's patenter...ouch!

Jørgen:

> "Jacob Sparre Andersen" <sslug@sslug> wrote in message
>
> Er det ikke kun for "trademarks" at det gælder?

Det er jeg ikke helt sikker på. Logisk set bør det også
gælde patenter, da de - som varemærker - er dækket af en
regel, der beskytter dem uanset om andre kopierer dem eller
selv finder på dem.

Jacob (der godt ved at logik generelt ikke er juristers og
       politikeres stærke side)
--
ACRONYM: A Contrived Reduction Of Nomenclature Yielding Mnemonics

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]