Re: [ITPOLITIK] Altavista's patenter...ouch!

Bjarke:

> Det er jo efterhånden på grænsen til det latterlige. I
> artiklen står også om at British telecom sagsøger
> Prodigy for at have hyperlinks. Hvordan er det lige at
> man kan kræve patent på hyperlinks som så vidt jeg ved,
> oprindeligt var opfundet af den organisation som
> udviklede sgml?

Længe før det. Hyperlinks stammer tilbage fra 1940'ne (og
nej, jeg har ikke læst den oprindelige bog/artikel - endnu).

Jacob
--
Growing older is compulsory. Growing up isn't.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]