Re: [ITPOLITIK] Altavista's patenter...ouch!

"Johannesen,Bjarke BZJ" <sslug@sslug> wrote in message

> Det er jo efterhånden på grænsen til det latterlige. I artiklen står også
om
> at British telecom sagsøger Prodigy for at have hyperlinks. Hvordan er det
> lige at man kan kræve patent på hyberlinks som så vidt jeg ved,
oprindeligt
> var opfundet af den organisation som udviklede sgml?

Det er et stykke tid siden det kom frem. Så vidt jeg husker, så havde de
også det patent i Europa, men det er vist udløbet - det er det ikke endnu i
USA...

/Jørgen Ramskov

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]