Re: [ITPOLITIK] Afgiften på CDR og CD+RW skiver

> Jeg har nu ellers altid ment at Mr. platinum var af en rimelig god kvalitet
> og har da heller aldrig haft nogen som helst problemer med dem.
> Jeg bruger dog også ofte Verbatim skiver.

jeg havde problemer med en debian mr platinum her fornylig da jeg
installerede denne.

> Hvad vil du anbefale?

dunno, jeg har ikke braender, plejer at faa andre til at braende for mig.
Men kodak, fuji, pioneer ??

ion++

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]