Re: [ITPOLITIK] Afgiften på CDR og CD+RW skiver

du faar hvad du betaler for, Mr. platinum er noget lort.

Saadan ser du om en skive er god nok:
"tag cd'en med en haand, og hold den op foran en lyskilde, fx en kraftig
lampe eller solen.
Hvis du kan se lyskjilden igennem cd'en, saa er den cd daarlig, find en
anden."

ion++

A picture allways lies...

On Tue, 16 Jan 2001, Joergen Ramskov wrote:

> Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message

> Tog lige et kig på edbpriser, hvor jeg overraskende kunne finde Mr. Platinum
> CD-R og CD-RW skiver til 9kr/stk. - ganske billigt for CD-RW skiver...
>
> /Jørgen Ramskov

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]