Re: [ITPOLITIK] Afgiften på CDR og CD+RW skiver

Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message
On Tue, 16 Jan 2001, Joergen Ramskov wrote:

> Men, hvor meget? Afgiften skal jo ende med at være 3.96 ex moms, svjv.

Tog lige et kig på edbpriser, hvor jeg overraskende kunne finde Mr. Platinum
CD-R og CD-RW skiver til 9kr/stk. - ganske billigt for CD-RW skiver...

/Jørgen Ramskov

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]