Re: [ITPOLITIK] Afgiften på CDR og CD+RW skiver

hvad blev der af sslug's kampagner ??
De fleste af os er jo imod det her, fandt vi ikke nogle brugbare
argumenter imod det ??
Ivertfald synes jeg at vi snarest skal faa skrevet til diverse politikere.
Uheldigvis har jeg selv examen lige pt, og har derfor ikke meget tid til
noget som helst :( men jeg har overvejet at kaste mig ind i kampen imod
digital afgift/skat naar jeg er faerdig med examen

ion++

A picture allways lies...

On Tue, 16 Jan 2001, Joergen Ramskov wrote:

> "Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message

> De er dyrere og langsommere, men AFAIK, så kan man i dag købe feks. en
> Plextor brænder der kan brænde CD-RW med 10x - det er vist hurtigt nok til
> de fleste :-)
>
> Problemet er vel nærmere at en CD-RW er dyrere end en CD-R.
>

> /Jørgen Ramskov

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]