Re: [ITPOLITIK] Afgiften på CDR og CD+RW skiver

On Tue, 16 Jan 2001, Joergen Ramskov wrote:

> Der er en "artikel" på /. om at det nu bliver indført i Frankrig
> (http://slashdot.org/article.pl?sid=01/01/16/0036225)
>
> I den efterfølgende diskussion spottede jeg lige følgende:
> === Cut ===
> If it's only blank media that gets taxed, record something on it first.
> Don't sell a box of blank floppies.  Sell a box of erasable floppies that
> each contain a single 1K image file.
>
> If AOL were to start distributing on CD-RW media, they might actually find
> willing takers in France!

> [...]

Det er smart.

Men, CD-RW er langsommere end CDR, ikke?

Mads

Men of vast integrity are seldom popular.  They are often crucified

                               - Dave Mallery

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]