Re: [ITPOLITIK] FSK

> Anne, Ole Tange, Hanne, Jacob og jeg havde møde med IT-
> og forskningsministeren i dag. Et meget åben og positiv
> stemning og alt i alt et positivt møde. Vi
> præsenterede emner som patenter, Open Source,
> konkurrence, EU og flere andre ting.

Fra sidelinien: Godt gået. Afventer spændt om der kommer noget konkret ud
af det.

Mvh
Nikolaj
--
/Nikolaj sslug@sslug tel/mob: +45 3811-1864 / 26 5080 34
GPG public key: send me an email with "send public key, please" as the subject

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]