Re: [ITPOLITIK] DR udsendelse om EU og softwarepatenter

Fra: Martin Bøgelund <sslug@sslug>

> Hvor kan man købe en kalender, hvor fredag d. 17 januar 2001 er i?
> Jeg vil så gerne høre programmet, men har desværre kun en kalender
> med _onsdag_ d. 17 januar 2001, og fredag d. _19_ januar 2001 :-(

Den er helt galt med deres hjemmeside.

Linket til SSLUG peger på en get2net-side (heldigvis er
indholdet korrekt, men det er ikke den opdaterede
hjemmeside, som henvises til).

De journalister...

De herligste hilsner

Claus Sørensen               K L I D
Formand                 ------------------          Tlf:     21 27 62 45
Nøddelunden 110         Kommercielle Linux          Email:    sslug@sslug
2765 Smørum           Interessenter i Danmark       Web:     www.klid.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]