Re: [ITPOLITIK] Digitale signaturer baseret på åbne standarder?

On Fri, 12 Jan 2001, Claus Sørensen - Formand for KLID wrote:

> Er de digitale signaturer som tilbydes af TeleDanmark,
> baseret på åbne standarder og kan de benyttes under
> Linux?

Jeg har ikke testet, men med 99% sikkerhed er der tale om
X.509v3-certifikater. Og disse kan bruges af f.eks. Netscape og Apache.

/Ole
--
Ved du nok om softwarepatenter?
http://www.sslug.dk/patent/patent-fakta

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]