Re: [ITPOLITIK] Tak for en god aften om softwarepatenter.

On Wed, 10 Jan 2001, Ole Tange wrote:

> Jeg vil hermed gerne takke talerne for en god aften og en pragtfuld debat
> om softwarepatenter. Jeg er sikker på, at alle blev klogere - jeg blev i
> hvert fald.
>
> En speciel tak skal dog sendes til Morten Middelfart for at have taget
> helt fra Nordjylland for at træde ind i løvens hule.
>
> Vi vil prøve at få lavet et referat til jer, der gik glip af dette
> fremragende arrangement.

Ja tak - sorry jeg ikke kom. Blev hundehammer syg :-(
Godt at Claus kunne træde til - TAK!

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win" - Richard M Stallman

LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]