RE: [MISC] CopyDans tag-selv-bord.

>At gøre det til en politisk sag kræver vel bare et krydsopslag til
>sslug-itpolitik?
>Det er hermed gjort, og skal vi så ikke flytte diskussionen derover?
>Jeg synes Martin har lavet så glimrende et stykke arbejde som fandens
>advokat så mon ikke han kunne fristes til at lave et første oplæg til
>hvad man kunne skrive til politikerne (evt.CopyDan) for at overbevise dem
>om den store belastning en afgift ville være for det spirende miljø af
>Åben Kildekode projekter og resten af it-branchen.

Jeg takker hermed for blomsterne, og ser hvad jeg kan gøre.

Forresten er der idag noget mere om CopyDans Tag-sel-bord i
JP:http://www.jp.dk/cgi-bin/dbpublish.dll?page=internetavisen/itogcomputer/art
ikel&art_id=2981739

"Afhængig af kunst
Hun [Elsebeth Gerner Nielsen] henviser også til, at samfundet er
afhængig af, at der produceres kunst og peger på, at omsætningen inden
for kultur ligger på 75 mia. kr.

»Skal vi opretholde en stigningstakst for kulturen, skal vi finde
modeller, der betaler sig for kunsten,« siger hun.

Hos det store regeringsparti Socialdemokratiet er kulturpolitiker Søren
Hansen indstillet på, at forbrugerne mærker mindst muligt til, at
kunstnerne skal hjælpes.

»Jeg forestiller mig, at man gør afgiften så beskeden som mulig på det
enkelte produkt ved at brede den ud til også at gælde optageudstyr.
Derudover skal vi selvfølgelig sikre, at det bliver en del af en
europæisk løsning, så vi undgår grænsehandel,« siger Søren Hansen. "

Det er åbenbart ved at eskalere, det her...

Mvh Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]