Regeringen vil tillade digital kopiering

Så lige følgende på jp.dk:
http://www.jp.dk/cgi-bin/dbpublish.dll?page=internetavisen/itogcomputer/arti
kel&art_id=2976624
(man skal nok snart have et abonnement på JP for at se artiklen...)

Hvad der undrer mig lidt er at det tilsyneladende kun bliver tilladt at tage
en enkelt kopi. Hvad så hvis jeg vil lave en "opsamlings-CD" med musik fra
flere forskellige CD'ere - det må jeg altså ikke hvis jeg allerede har lavet
en kopi af en af de CD'ere...

Det nævnes også at der nedsættes en arbejdsgruppe til at undersøge behovet
for at udvide kopieringsvederlaget til også at omfatte bla. cd-brændere.

/Jørgen Ramskov

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]