Re: [ITPOLITIK] Copyright -> CommercialRight

On Wed, 20 Dec 2000 00:05:05 +0100 (CET), "Nikolaj Berntsen
<sslug@sslug>" <sslug@sslug> wrote:

>    Pga. 4) vil en database af henvisninger der udnyttes kommercielt
>    også være ulovlig. Det er klart at sådanne ting skal findes og de
>    kommer næppe i gang uden kommercielle motivationer. Dvs. vi har et
>    problem her, som kan tænkes løst via teknik (se afsnittet).

Jeg troede at det mange gange for alle, var bevist, at tekniske
hendringer ikke er nogen hendringer.

Hver gang musikindustrien eller andre kommer med nye påfund af
tekniske hendringer, går der ikke to dage før det hele er cracket og
hacket så selskabet står tilbage med røde ører.

mvh Jon Loldrup
ion-- ? ..... Øv, Bendtsen fik den gode først.... ;)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:12 CEST [an error occurred while processing this directive]