Skåne Sjælland Linux User Group - http://www.sslug.dk Forside   Tilmelding   Postarkiv   Forum   Kalender   Søg
MhonArc Dato: [Date Prev] [Kronologisk oversigt] [Date Next]   Tråd: [Date Prev] [Oversigt tråde] [Date Next]   MhonArc

JDE holder pause

Hej

Jeg bruger JDE under Debian GNU/Linux unstable.

Alt for ofte mens jeg koder holder den pause på et par sekunder mens
den skriver "Update tag <minmetode>". Det er temmelig irriterende at
den sådan holder pauser.

Hvordan får jeg den til at opføre sig ordentligt?

--
Jacob

Forside   Tilmelding   Postarkiv   Oversigt   Kalender   Søg

Henvendelse vedrørende websiderne til <www_admin>. Senest ændret 2006-05-01, klokken 02:01
Denne side vedligeholdes af MHonArc .